fredag 12 juni 2009

Den är "klar"!

Glada nyheter, idag så har jag kollat igenom hela examensarbetet och kan nu säga att den känns klar! Inga fler ändringar, förutom då om jag kommer på något under sommaren. Eller de ändringar som jag absolut kommer behöva göra när jag träffat min handledare igen. För att inte tala om de otroligt stora ändringar som kommer behöver göras efter oppositionen i September, om jag ens blir godkänd.

Okej, så kanske inte klar. Men "klar" i alla fall!

Här kommer arbetet som PDF som det ser ut just nu: http://www.inara.nu/inara/sticky/examensarbete/Examensarbetet_090612.pdf

1 kommentar:

  1. Jätte bra Andreas. Jag läser nu och återkommer med kommentarer. Vi bör ha en träff när jag är färdig med läsandet
    Anders

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar här!